Vše o nákupu

Co znamená cena?

Cena zboží je uvedena v Kč včetně DPH. K ceně připočítáváme náklady na dopravu +  doběrečné. Balné je ZDARMA. 

A máte zboží skladem?

Naší snahou je mít neustále všechny položky skladem v obvyklých množstvích, abychom vám je mohli dodat obvykle do druhého pracovního dne. Pokud skladem položka není, budeme vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na požadovaném termínu dodání.

Skladem u dodavatele = zboží se objednává u dodavatele až po přijetí závazné objednávky a doba dodání je 2 - 3 týdny.

Jak mi zboží dopravíte? 

Zboží rozesíláme dopravní expresní službou PPL nebo Českou poštou, jako obchodní balík. Zásilku platíte při převzetí zboží a to v částce včetně dopravy tak, jak je uvedeno v potvrzení objednávky.

*** POZOR*** Při rozměrech zásilky nad 170 cm při dopravě Českou poštou účtujeme dle jejich podmínek 120 Kč navíc k ceně dopravy za nadměrný rozměr. Doporučujeme tedy zvolit přepravu PPL za cenu 129 Kč.

Zboží je doručováno mezi 7-16 hdinou. 
Po zpracování vaší objednávky expedujeme do 1-5 pracovních dní. O odeslání vaší objednávky budete informování emailem.
Pokud vás řidič PPL nezastihne na dané adrese, předává zásilku na nejbližší parcelshop, kde si zásilku můžete vyzvednout. Doba pro vyzvednutí je 7 dní, pak je zásilka vrácena zpět.
Česká pošta také doručuje obchodní balík přímo na adresu, v případě nezastižení adresáta je zásilka uložena na příslušné poště 7 dní a pak je vrácena zpět.

Co když zjistím škodu na zboží již v okamžiku převzetí zboží od dopravce?

Doporučujeme vám, abyste zkontrolovali stav zásilky zvnějšku (stav obalu) při přebírání od dopravce a při zjištění jeho poškození máte právo zásilku odmítnout a vyžádat si sepsání reklamačního protokolu.

A co když zjistím zjevnou škodu až po vybalení?

V takovém případě u nás zboží bez odkladu reklamujte písemně a zašlete včetně fotek dokumentujících poškození nejlépe e-mailem na adresu info@emavi.cz (do 2 dnů po dodání). Poté budete kontaktování našimi pracovníky, kteří s vámi dohodnou způsob kompenzace či vrácení zboží.
Pokud je to možné, doporučujeme zásilku rozbalit přímo před pracovníkem dopravce, protože v poslední době se nám množí reklamace, které byly způsobené přepravou aniž by byl poškozen vnější obal. Vyhnete se tak vyřizování případné reklamace.

Jak zboží uhradím?

Hotově při převzetí zboží (dobírka), nebo platbou předem předem na účet. Při volbě platby "předem na účet"  vám bude po odeslání objednávky zaslán email s potvrzením vaší objednávky, kde naleznete bankovní účet naší firmy na kterou platbu za vaší objednávku uhraďte. Nezapomeňte vždy uvézt správný variabilní symbol (což je číslo objednávky) aby byla platba správně spojena s vaší objednávkou. Do poznámky k platbě prosím napište jméno, které figuruje na vaší objednávce. Na platbu a připsání úhrady na náš účet máte 7 dní od obdržení faktury. Poté bude vaše objednávka zastavena a u zboží zrušena rezervace.

Je zboží připraveno k použití?

Ano, většina zboží je určena ihned k použití. Sušáky IDEAL a další sušáky je potřeba namontovat na příslušné místo, veškerý materiál k upevnění bývá součástí balení.

A co záruka?

Standardně 2 roky od dodání.

Můžu zboží vrátit?

Ano, zašlete ho do 14-ti dnů zpět, kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Bez průtahů vystavíme dobropis a zašleme peníze.

Jak objednám?

Podle toho, co Vám více vyhovuje. Můžete objednávat telefonicky, e-mailem na info@emavi.cz nebo objednávkovým formulářem z našeho internetového obchodu, kde vidíte ihned částku v korunách za objednané zboží.

Není mi něco jasné, mám návrhy nebo připomínky ?

V tom případě naši pracovníci na tel. čísle 581 208 331, 734 651 522, si Vás vyslechnou a ochotně s Vámi vyřeší Váš požadavek či dotaz.